4 Ağustos 2010 Çarşamba

İşte netbook böyle olmalı: Asus Eee PC 1215N

Asus Türkiye'ye gelmeyecek, gelse bile iyice eskidikten sonra gelecek bir netbook daha hazırlamış. Bu seferki model her zamanki standart netbook özelliklerinin üzerine çıkıyor, benim gibi seçici birisinin bile hoşuna gidiyor. Eee PC 1215N modelinde neredeyse yok yok. İlk olarak, işlemcisi Intel Atom D525, yani yeni nesil ve çift çekirdekli. Bu güzide işlemci netbookta olabilecek en iyi multimedya performansını verebilmesi için Nvidia ION platformuyla birleştirilmiş. Standart olarak 2GB DDR3 hafıza ve 250GB depolama alanı sunuluyor, ancak bu özellikler isteğe göre arttırılabilir. Ekranı ise 12.1" büyüklüğe ve 1366x768 piksel çözünürlüğe sahip. Bağlantı teknolojileri de eksiksiz. USB 3.0, Bluetooth 3.0 ve 802.11N destekli Wi-Fi bağlantıları cihazın standart özellikleri arasında. Bu güzel netbookun işletim sistemi olarak ta Microsoft Windows 7 Home Premium tercih edilmiş. Öyle ki, kusur arıyorum ama göremiyorum. Üstelik bu güzelliğin yurtdışı fiyatı 500$'ın altında. Belki standart netbooklara göre biraz pahalı, ama tüm özellikleriyle standardın bir gömlek üzerinde. 23 Ağustos'ta satışa çıkması bekleniyor. Buralara da fazla gecikmeden gelse, gözlerimiz yollarda kalmasa, fiyatı da uçuk olmasa...

2 yorum:

  1. Parmak izi okuyucusundan ne haber? Çizdim.:P

    YanıtlaSil
  2. Belki inanmayacaksın, ama böyle diyeceğini biliyordum. Hatta ekleyecektim yazının sonuna, sonradan kaynadı gitti. Parmak izi okuyucusu da olmayıversin, nazarlık sayılır.

    YanıtlaSil