25 Ağustos 2011 Perşembe

2012 Toyota Camry çakma reklamla geldi

Geldi diyorum ama bize gelmedi, yanlış anlaşılmasın. Biz hala Toyota Avensis'le idare etmek zorundayız. Kuzey Amerika'da ise Avensis yok, sıkıcı da olsa güvenilir ve hacimli Toyota Camry var. Duymuşsunuzdur belki, Toyota ABD'nin en çok satan markalarından biridir, hatta geçmiş yıllarda en çok satan markasıydı. İşte bu piyasa hakimiyetinin en büyük sebeplerinden biri Toyota Camry'dir. Camry öyle popülerdir ki, ABD'nin bazı eyaletlerinde eğer bir evde iki araba varsa mutlaka bir tanesinin Toyota Camry olduğu söylenir. İşte bu çok satan Toyota Camry'nin 2012 model yılına ait yenilenmiş hali duyuruldu. Corolla'nın büyütülmüş haline benzeyen bu yeni model 2.5 litre hacminde dört silindirli ve 3.5 litre hacminde altı silindirli motor seçenekleriyle geliyor. Ayrıca düşük yakıt tüketimi ve çevreciliğe önem verenler için hibrid bir model de Camry ailesine eklenmiş. Şanzıman altı vitesli bir otomatik, önceki modellerde kullanılandan tamamen farklı bir model.

Bunlar aslında bizi pek ilgilendirmiyor, çünkü Türkiye'de bu arabayı alıp kullanmamız neredeyse imkansız. Bizi ilgilendiren (aslında ilgilendirmeyen, ama belki ilgimizi çekebilecek olan) şey ise yeni Camry'nin reklam filmi. Aslında gayet hoş hazırlanmış olan bu reklam filmi Ford'un Fusion modeli için (bizim Fiesta'dan olma Fusion değil, daha acaip birşey) 2006 yılında hazırladığı reklamın biraz uzatılmış, detaylandırılmış ve efektlerle süslenmiş hali. Keşke Toyota yaratıcılığını konuşturup daha özgün bir reklam videosu hazırlasaymış. Reklamları aşağıda izleyebilirsiniz. İzleyemeyenler de Toyota'nın "Electrified" isimli reklamı için şuraya, ona fikir veren Ford Fusion reklamı için de buraya tıklayabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder