5 Ocak 2011 Çarşamba

Asansör çağırma butonunu koymak için en uygun yer neresidir?

Elleriniz doluyken asansör çağırmak çok zor oluyor, değil mi? Bu sadece size özgü bir sorun değil, tüm insan ırkının sorunu. Ben bile bazen bu durumdan çok rahatsız oluyorum. İşte bu eller doluyken asansör çağıramama sorununa çözüm bulmak isteyen Japon tasarımcılar ilginç bir yöntem kullanmışlar. Normal asansör çağırma butonuna paralel bağlanan ikinci bir buton ekleyen Japon asansör tasarımcıları bu ekstra butonu ayak hizasına koymuşlar. Böylece asansörü çağırmak için aşağıdaki butonu ayakla hafifçe dürtmek yetiyor, ellerin dolu olması sorun yaratmıyor. Akıllıca değil mi? Videosu aşağıda, videoyu izleyemiyorsanız şuraya tıklayabilirsiniz. Bu ilginç videoyu bana yollayan Sirke'ye teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Ben normal yerindeyken de ayağımla basabiliyorum asansör düğmesine. :D

    YanıtlaSil
  2. ''Ben normal yerindeyken de ayağımla basabiliyorum asansör düğmesine. :D''

    Bu yüzden de hep tek başınadır asansörde. Deliyle bir kaç çıkmak kolay değil. :D

    YanıtlaSil
  3. Asansör dediğin tek kişilik bir yerdir zaten. :D

    YanıtlaSil
  4. Sokakta gezerken asansör kullanma ihtiyacı hisseden kedi ve köpekler için de oldukça faydalı bir buluş olduğu kanaatindeyim :)

    YanıtlaSil