7 Ağustos 2010 Cumartesi

Nokia 5800 XM için V51 güncellemesi yayımlandı

Demedim mi? Dedim. Hem de aynen bunu tarif ettim. Nokia popüler dokunmatik telefonu 5800 XM için yeni yazılım güncellemesini yayımladı. Bu güncellemeyle birlikte telefona yeni bir özellik gelmiyor, daha çok mevcut sorunlar ve eksiklikler gideriliyor. İşte V51 güncellemesinin telefona getirdikleri:
  • Mail for Exchange sorunları çözülmüş.
  • Video görüşmeleri ve video kaydı daha iyi hale gelmiş.
  • Tarayıcı geliştirilmiş, artık çok daha iyi bir internet deneyimi sunacakmış.
  • Genel telefon performansı arttırılmış.
  • Sistem kaynaklarının kullanımı azaltılmış, dolayısıyla pil daha uzun süre dayanacakmış.
  • Titreşimler geliştirilmiş, daha iyi hissedilir olmuş.
  • RDS sorunu çözülmüş, artık radyo dinlerken telefon kilitlenmeyecekmiş.
  • Kinetik kaydırma özelliği geliştirilmiş.
  • Müzik çaların performansı iyileştirilmiş.
  • OVI uygulamaları son sürümlerine güncellenmiş.
Dikkat ettiyseniz hep -miş, -muş şeklinde yazdım. Neden mi? Çünkü henüz benim telefonum için güncelleme çıkmadı. Nokia güncellemeleri kısım kısım yayımlıyor. Birkaç gün içerisinde benim güncellemem de çıkmış olur. Bu düzeltmelerin bazıları oldukça ilgimi çekti, özellikle de tarayıcıyla ilgili olanı. Eğer siz de 5800 XM sahibiyseniz yeni güncellemeyi mutlaka yükleyin. Zararı olmaz, yararı olur. Yeni güncelleme UDP fonksiyonuna sahip, yani yüklediğinizde telefondaki veriler uçmuyor. Yine de güncellemeden önce yedekleme yapmakta fayda var. Sanırım bu 5800 XM için son güncelleme olacak, bundan sonra eğer ciddi bir hata çıkmazsa Nokia bu telefon için güncelleme yayımlamaz.

2 yorum:

  1. Abi, altın fiyatları ne zaman düşecek? Herhangi bir işaret var mı? :)

    YanıtlaSil
  2. Hmmmm... Omuz-baş grafiğine benziyor altın fiyatlarının hareketi. Haftaya ciddi bir düşüş olacak. Biliyorum da söylüyorum yani. Sallamak bizim kitabımızda yazmaz. :)

    YanıtlaSil