30 Temmuz 2010 Cuma

Tavacı Robot Usta

Tavacı Recep Usta diyeceğimi sandınız dimi? Demiyorum ama. İşte karşınızda tavayla krep pişiren robot. Gerçi şimdilik pişirmiyor, sadece havada çeviriyor. Bu robotu yapanlar önce robot kolunu kendileri kontrol ederek robotun hareketleri öğrenmesini sağlamışlar. Robot bu hareketi öğrendikten sonra da hareket algılama sistemi kullanarak robotun krepi havada takip etmesi sağlanmış. Böylece kol havada dönen krepi daha rahat yakalıyor. Oldukça ilginç, izleyip kendiniz görün derim. Bu ilginç robottan beni haberdar eden Sirke'ye teşekkürler.

3 yorum:

  1. Çiğköfte yapmayı da öğrenir mi ki acaba? Sonra ne bileyim, kol böreği falan da açar incecik. :)

    YanıtlaSil
  2. Tam gidiyordum; başlık gözüme çarptı:

    "Tavacı Recep Usta" sandım bir an. :D

    YanıtlaSil
  3. Tavacı Recep Usta kapattı sanırım. Çoktandır gitmiyordum zaten. Çiğköfteyi bilmem ama Kayseri mantısı yaparsa eve alırım bir tane. Kenarda dursun, lazım olur. :)

    YanıtlaSil