1 Haziran 2009 Pazartesi

Kaptanın seyir defteri - Kayseri

Bugün Kayseri'deydim. Uzun süredir merak ettiğim bu şehri sonunda görme fırsatım oldu. Gerçi içini fazla göremedim ama insanlarıyla yeterince haşır neşir oldum. Benim için önemli olan da insanları. İşte Kayseri ile ilgili saptamalarım.
  • Kayseri insanı muhabbetperver. Sohbetleri çok tatlı. Aydın insanlar, gerçekten de bahsedildiği kadar zekiler. Gezdiğim yerler arasında en sevdiğim illerden biri Kayseri oldu, sebebi de insanı.
  • Kayserinin meşhur cin tüccarları (Nöri Gantar modeli) yerlerini 2. nesile bırakmış. Bu kişiler genç ve dinamik, çoğu da okumuş. Yani hem okullu hem alaylı olarak yetişmişler. Korkmak lazım yani...
  • Kayseri girişinde Pastırmacılar Parkı denen yerin içerisinde Kayseri Mutfağı isimli bir restoran var. Gitmenizi öneririm. Mantıya zaten diyecek yok. Saymadım ama kaşığa 40'a yakın mantı sığar herhalde. Paçanga böreği de gerçekten güzel. Gidin yani...
  • Kayseri'lilerin muhabbeti süper. Aynı adamın karşısında 3 saat oturdum 1 dakika bile sıkılmadım. Eğlenceli insanlar.
Kayseri'yle ilgili düşüncelerim bu kadar. Daha doğrusu yazarak anlatabileceklerim bu kadar. Genelde övgü dolu oldu ama kaldığım süre içerisinde kötü bir yanlarını görmedim. Belki de bana öyleleri denk geldi. Yarın başka biryeri yazacağım, tabii bağlantı problemi yaşamazsam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder