6 Mayıs 2009 Çarşamba

Süper birşey

Arkadaşım Tamer sayesinde haberim oldu bundan. Yurdumun güzide firmalarından biri yerli pazarla yetinmeyip ortadoğuya doğru açılmış. Bu reklam filmini de Irak pazarı için çekmiş. Önce izleyin derim.
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/9135/

Nasıl? Beğendiniz mi? Ben bayıldım valla. Hatta uygun bir zamanda bu reklamı çeken kişilerle de tanışmak isterim. Daha da ileri giderim hatta, bu reklamdan etkilenip satın alma tercihini değiştiren bazı kişilerle de tanışmak isterim ama tek tek gelsinler. Hepsi birden gelirse tadı çıkmaz, o bakımdan yani... Bu arada her ne kadar değişik yöntemler olsa da normal yoldan hala youtube'a girilmiyor. Bu durumda ben de herkes gibi alternatif sitelere yöneliyorum. Alternatifler iyidir. Asıl konumuza dönersek, reklamda hiç bir kadın olmaması ilginç. Hatta ütü masası, çamaşır ipi gibi normalde kadınların kullandığı ürünler bile erkekler tarafından tanıtılıyor. Sanırım bu durum reklamı veren firmanın değil reklamın hitap ettiği pazarın suçu. Umarım ülkemiz de bu hale gelmez. Bir de bu reklamda oynayan vatandaşların tipi çok ilgimi çekti. Peki bana ne adamların tipinden? Koluma takıp gezmeyeceğim ya... Ama Irak halkının stereotipi bu adamlar mı? İnsanlar böyle olmaya mı çalışıyor? O kravatlar, o saçlar filan, ne bileyim pek normal gelmedi bana. Allah sonlarını hayır eylesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder