11 Mayıs 2009 Pazartesi

Haftasonu geyikleri

Ataşehir'de mi oturulur yoksa Nişintaşı'nda mı? İzole ve steril yaşam alanı mı yoksa çevresiyle iç içe ve sıcak bir yaşam ortamı mı? Şimdi siz diyeceksiniz ki bunun neresi geyik. Biz tartışınca geyil oluyor işte. Kavga gürültü bile oluyor. Üstüne bir de arkadaşın üstüne bira dökünce çok leziz oluyor. Vallahi kasten yapmadım, elim çarptı.
Fatih'in her kaldırışta "ıh" sesi çıkarttıran dizüstü bilgisayarı ve Mahmut'un "ekmek parası" yorumu bence bu haftaya damgasını vurdu. Banker lamba da sosu oldu. Geçen haftasonu yapılamayan BJK-FB derbisi yorumları da bu hafta yapıldı. 2 fenerli 1 nötr şahıs arasında tek beşiktaşlı olarak çok fena eziliyorum sayın okur. Üstelik benim desteklediğim takım da beni destekleyici hiç bir harekette bulunmuyor. İlk sıradaki 6 takımın hiçbirini yenememiş dingiller. Lider oldular bu hafta ama rakiplerin hepsine karşı boynumuz bükük.
Evet lider olduk! Biraz karışık bir akşamdı (cumartesiden bahsediyorum), maçların hepsi aynı anda oynandı. Heyecanlı tabi ama keşke böyle olmasa. Heyecan ufak ufak tüm akşamlara yayılınca daha keyifli oluyor.
Bir haftasonu da böyle geçti. Yeniden tekrar ediyorum, o birayı ben dökmedim, elim çarptı. Ayrıca Baros'un aralara girmesinden bahsederken de tamamen sportif bir düşünce içerisindeydim. Her lafı kıçından anlamamak lazım. Ha, unutmadan söylemek isterim, benim yaptığım uçaklar da hep uçar, hem de güzel uçar. Evet pembeli, sana söylüyorum. Güzel kızsın ama kağıt katlama konusunda benimle asla kapışamazsın. Boşa uğraşma yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder