14 Mayıs 2009 Perşembe

Ben bile şaşırdım



Valla nasıl oldu da Fenerbahçe'yi yendik ben bile şaşırdım. Diğer Beşiktaşlı'lar bana kızmasınlar ama şu anda lider olmamıza rağmen sezon boyunca büyük takımların hiçbirini yenememiştik. Demek ki kupa maçı bir başka oluyormuş. İnşallah bu performansı ligde kalan diğer maçlarımızda da gösteririz de bu kadar umutlandıktan sonra şampiyonluğu kaçırmayız.
Bu aralar yazı yazmayı biraz boşladım. Artık daha düzenli yazmaya çalışacağım. İçerik olarak ta çeşitlilik olacak. Pek okuyan yok farkındayım ama ben yine de yazacağım. Bakarsınız benim kafada birileri çıkar da okur.
Bu arada herkes maç hakkında yorum yapıyor. Ben de birşeyler söyleyeyim de kusur kalmayayım. Beşiktaş'ın kazanmasının 2 tane büyük sebebi var. Ne taktik ne de başka birşey. Sadece 2 sebep. Birinci sebep Beşiktaş'ın rahat, Fenerbahçe'nin sıkıntılı olması. Ligde önceki hafta oynanan maçta tam tersi bir durum vardı. Fenerbahçe çok rahattı, prestij maçına çıkıyordu. Beşiktaş ise sıkıntılıydı, ligde eline bir fırsat geçmişti ve değerlendirmek istiyordu. Bu stres Beşiktaş'ı mahvetti, rahatlık Fenerbahçe'ye maç kazandırdı. Bu maçta da tam tersi oldu. Beşiktaş zaten ligde lider, şampiyonluğa çok yakın. Kupayı alsa ne olur almasa ne olur. Fenerbahçe ise ligde bitmiş, tutunacağı bir tek şey kalmış, o da kupa. Bir de senelerdir (25 sene) alamamanın sıkıntısı var. Beşiktaş rahat başladı, rahat oynadı. Kupayı da aldı.
Gelelim ikinci sebebe. Bu daha da mühim. Beşiktaş'a maçı Delgado kazandırdı. Evet, yanlış okumadınız. Ve evet ben maçı izledim. Delgado oynamadı, zaten oynamayarak maçı kazandırdı. Delgado eğer sakat olmasaydı Mustafa Denizli mutlaka ilk 11'de oynatırdı. O zaman da Beşiktaş kesin kaybederdi. Yusuf Delgado'nun yerine oynadı ve Delgado'nun bu sezon hiç bir maçta göstermediği performansı böyle zor bir maçta gösterdi. Helal olsun. Neticede kazandık, ben de evime rahat döndüm (fener bir başarı elde edince Bağdat Caddesi'ni kapatıyor deyyuslar). İnşallah şampiyonluk ta bizim olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder