7 Mayıs 2009 Perşembe

Boş vakti olanlara, canı sıkılanlara çare

Dün akşam Dyson diye bir oyun keşfettim. Elektrik süpürgesiyle hiç bir alakası olmadığını baştan belirteyim. Bağımsız oyunlar festivalinde ödül kazanmış, orijinal ve keyifli bir oyun. Fazla sistem kaynağı gerektirmiyor, sakin oynanışıyla kafayı yormuyor. Herkese öneririm. İndirin, kurun, oynayın, tamamen ücretsiz. Reklam gibi oldu ama olsun. En azından bu reklamda bir grup ilginç adam ütü masaları ve merdivenler arasında dansetmiyor.
Bağımsız yazılım ve açık kaynak her zaman ilgimi çekmiştir. Bu işi para karşılığı yapmayan kişilerin muhteşem fikirleri çok şaşırtıcı olabiliyor. Pidgin sizi çok hızlı mesajlaşma ağlarına bağlar, Open Office tüm doküman işlerinizi halleder. Diğer yandan Photoshop yerine Gimp gelir, esnekliğiyle sizi şaşırtır. Açık kaynak işletim sistemlerine hiç değinmiyorum, o tamamen ayrı bir konu.
Dyson'a gelirsek, ilginç tarza sahip bir strateji oyunu diyebiliriz. Temposundan renklerine kadar herşeyiyle gözleri ve beyni yormamak için tasarlanmış bir oyun. Sakin sakin kainatı ele geçiriyorsunuz. Hem de ağaçlar ve tohumlarla. Demek ki Türkiye tarım ülkesi olarak devam etse gelecekte kainat bizim. Oyunun ekran görüntülerini koymuyorum çünkü sitesinden görmek çok daha mantıklı. Benim buraya koyacağım birkaç görüntü zaten bir işe yaramayacak. Oyunu şu adresten indirebilirsiniz: http://www.dyson-game.com/ Şimdiden iyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder