18 Mayıs 2009 Pazartesi

Acemilik zor şey

Ben bu blog işinin acemisiyim. Daha önce fi tarihinde web sayfası yapmışlığım var (henüz www yeni icat edilmişken) ama blog yazmayı hiç denememiştim. Ziyadesiyle acemiyim yani. Ne ayardan anlarım ne şekilden. Zamanla oturacak tabi hepsi. Şimdilik fazla görsel malzeme kullanamıyorum. Zamanla bunu güzelteceğim. Dün arkadaşım Fatih bloga yorum yazamadığını söyledi. Baktım harbiden yazılamıyor. Meğersem onun da ayarı varmış. Artık herkes hiçbir üyelik gerektirmeden yorum yazabilir, tabi terbiyeli olduğu sürece. Bir de şekil olayına el attım, tüm yazıları kenarlara yasla moduna geçirdim. Yaslansınlar kenarlara, sırtını sağlama alan yazının kimseden korkusu olmaz.
Bu arada Türkan Saylan da öldü. Allah rahmet eylesin. Utanılacak bir durum ama ben kendisini ergenekon sayesinde tanıdım. ÇYDD'yi hep duyardım da başkanını hiç merak etmezdim. İyi insanmış, mekanı cennet olsun.
Bu arada biz galiba şampiyon olacağız. Yani bana da pek inandırıcı gelmiyor ama gidişat öyle. Ben şimdiden bir forma almaya niyetliyim. Bu kadar senelik Beşiktaş'lıyım bir formam bile yok, anlıyormusun? Hadi gülümse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder