17 Nisan 2012 Salı

Yeni Ford Mustang gerçekten "yeni" olacak

Ford'un son yıllarda yaptığı en güzel araba herhalde şu anda satılmakta olan Mustang'dir. Güzel olmasının sebebi de başarılı bir araba olması değil, klasik tasarıma sahip olması. 2005 yılında piyasaya çıkan 5. nesil Mustang ilk nesillerin görünümüne oldukça yakın tasarlanmıştı. Bu yüzden de benim gibi klasik Mustang sevenlerin çok hoşuna gitmişti. Tabi aynı klasik çizgilerle devam etmesi zor, bu yüzden Ford şimdi tamamen farklı bir Ford Mustang piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Geçen sene tanıtılan (ve fotoğraflarda gördüğünüz) Evos konseptinin yeni Mustang olabileceği, veya yeni Mustang'in Evos konseptinden esinlenerek tasarlanabileceği söylentileri sektörde dolaşmaya başladı. ABD basınında yazılanlara göre Ford globalleştireceği Mustang'i daha modern ve akıcı bir tasarıma kavuşturmak istiyor. Tamam, bu araba da çok güzel, ama Mustang için fazla modern sanki... Keşke Mustang böyle kalsa da, bu arabayı da başka bir isimle (mesela Capri çok hoş olabilir) piyasaya sürseler çok güzel olurdu. Tabi benim dememle olmuyor, bu Ford'un vereceği bir karar.


5 yorum:

  1. Olsa olsa bu yeni Ford Puma olur bence :D

    YanıtlaSil
  2. Bu ne arkadaş, mustang gibi mustang istiyorum ben, bak almam yoksa ha !
    :P

    YanıtlaSil
  3. Arabanın adı beygir ama kendisi öküze benziyor.

    YanıtlaSil
  4. İşin fena tarafı, böyle giderse Aston Martin bir zaman sonra tüm Ford'ları toplatacak piyasadan.

    YanıtlaSil
  5. bu arabayı gerçekten çok sevdim güzel olmuş hafiften bmw x6 ya benziyor ama bence mustangi değiştirmeselerdi resmen arabaların efsanesi olmuştu :)

    YanıtlaSil