18 Nisan 2012 Çarşamba

Tek kişilik orkestradan video oyun müzikleri potpurisi

"Potpuri" kelimesini kullanacağım hiç aklıma gelmezdi. Ben şimdi bu kelimeyi yazıda da değil, yazının başlığında kullandım. Kendi kendime şaşırıyorum bazen. Neyse, biz porpurinin içeriğine dönelim. Freddie25 isimli Youtube kullanıcısı geçmişten günümüze akılda kalan 34 video oyununun müziklerini rock tarzında çalarak birleştirmiş. Gitarları, klavyeyi ve davulu kendisi çalmış, yani herşeyi kendisi yapmış. Yaklaşık 10 dakika süren bu potpuride müziği çalınan oyunların ekran görüntüleri de gösteriliyor. Eğer uzun süredir oyunlarla ilgileniyorsanız bunu izlerken mutlaka daha önce oynadığınız birkaç oyuna denk geleceksiniz. Nostalji yaşamak için ideal, ama bitince üzülüyor insan. Freddie25 de iyi müzisyenmiş, tüm enstrumanların hakkını vermiş. Ben beğendim, 10 dakikanızı ayırabilirseniz izlemenizi öneririm. Videoyu aşağıda veya şurada izleyebilirsiniz.

1 yorum: