4 Nisan 2012 Çarşamba

Doğa için dördüncü kez çalmışlar, ama bu sefer sadece çalmışlar

Doğa İçin Çal projesinin dördüncü şarkısı çıkmış, benim yeni haberim oldu. İşte, hep otomotiv ve teknoloji sitelerinde gezince böyle oluyor, insan başka güzel şeyleri kaçırabiliyor. Neyse, duyduğum gibi girdim ve dinledim. Sonra tekrar dinledim. Üçüncü kez de dinleyecektim, ama işim vardı, bu yüzden daha sonraya bıraktım. Tıpkı öncekiler gibi bu video da çok güzel olmuş. İlk üç videoda klasik türküler çalınıyordu, bu sefer daha farklı birşey denenmiş. Türkü olmasa da kült haline gelmiş filmler sayesinde türküler kadar zihnimize kazınmış olan Cahit Berkay besteleri çalınmış. Selvi Boylum Al Yazmalım, Çiçek Abbas ve Devlerin Aşkı'nı ard arda çalmışlar, hem de pek güzel çalmışlar. Önceki projelere katılan bazı ünlü isimler (Murat Evgin, Serkan Çağrı gibi) bu projede yok. Bu sefer de elinde bass gitarıyla Levent Yüksel var mesela. Bir de şapkası yüzünden yüzünü tam göremediğimiz çizer Bülent Üstün var. Tabi ünlü olmayan diğer katılımcıları da hor görmemek lazım. Dünyanın dört bir yanında yaşayan bir sürü müzisyen her tür enstrumanla (iPad üzerinde klavye çalan bile var) destek vermiş bu projeye. Çok beğendim, 5. video için şimdiden sabırsızlanıyorum. Emeği geçen herkese teşekkürler... Doğa İçin Çal'ın dördüncü videosunu aşağıda veya şurada izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder