Esprili reklamları severim. Hele bir de espri yapmak için kasmıyorlarsa, yaratıcılığı öne çıkarıyorlarsa daha çok severim. Geçen yıl ABD'nin futbol ligi final maçında (Superbowl) gösterilen Hyundai reklamı işte tam benim sevdiğim cinsten; yani hem espritüel, hem de yaratıcı. Bizim buralarda pek tanınmasa da ABD'de çok popüler olan futbolcu (bizim futbol değil tabi, onların futbolu) Brett Favre'nin yaşlandırılarak oynadığı bu reklam 2020 yılında geçiyor. Reklamda Brett Favre 2020 yılının en değerli futbolcusu seçilmiş, ödülünü aldıktan sonra kısa konuşmasını yapıyor. Kendisinin bu yıl jübile yaptığını, yani zaten yaşını başını almış bir oyuncu olduğunu da ekleyeyim. Neyse, reklamın sloganı verilmek istenen mesajı gayet net şekilde aktarıyor: 10 yıl sonra ne olacağını bilemiyoruz, ama Hyundai'nizin garantisinin devam edeceğine eminiz. Güzel bir slogan ve şık bir reklam olmuş. Hyundai markalı arabaların ABD'de 10 yıl garantiyle satıldığını ekleyeyim ki kafa karışıklığı yaşanmasın. Keşke aynı uzunlukta garanti burada da verilse. Hyundai'nin bu güzel reklamını aşağıda veya şurada izleyebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder