28 Haziran 2011 Salı

En lüks Android'li telefon: Tag Heuer Link Phone

Daha önce lüks teknolojik ürünlerle ilgili bir yazı yazmıştım. Her ne kadar bana anlamsız gelseler de bazılarına bakmak bile insanın hoşuna gidiyor. İşte bu yazıda bahsedeceğim Tag Heuer Link Phone da bunlardan biri. Kaliteli, pahalı ve harika görünen saatleriyle (Carrera ve Monaco hayranıyımdır) tanıdığımız Tag Heuer lüks telefon piyasasına daha önce girmişti. İlk ürettikleri (daha doğrusu tasarlayıp başkalarına ürettirdikleri) model "akıllı" telefon değildi ve pek başarılı olmamıştı. İsviçreli saat üreticisinin yeni telefonu ise daha komplike bir model. Android işletim sisteminin 2.2 versiyonunu kullanan Tag Heuer Link Phone 3.5" büyüklüğünde ve 800x480 piksel çözünürlüğünde bir ekrana sahip. 256MB dahili belleğe ek olarak 8GB büyüklüğünde microSD kart da cihaza dahil edilmiş. Arkadaki kamera 5 megapiksel çözünürlüğünde ve kamerada otomatik odaklama fonksiyonu bulunuyor. Kısacası, Link Phone öyle teknoloji harikası bir cihaz değil. Onu özel yapan şey içi değil dışı, çünkü bu telefon çelik, altın, titanyum, timsah derisi ve elmas gibi malzemeler kullanılarak üretilmiş. Tabi her cihazda aynı malzemeler yok, sipariş verilirken malzeme seçiliyor. Bu kadar pahalı malzeme kullanılınca telefonun fiyatı da yükseliyor haliyle. Tag Heuer Link Phone'un Avrupa fiyatı 4,700€'dan başlıyor. Titanyum ve altın gibi malzemeler işin içine girince bu fiyat daha da artıyor. Anlamsız bir model olmuş, ama Tag Heuer'in hakkını yememek lazım, gerçekten şık bir cihaz tasarlamışlar. Ayrıca ürünün tanıtım videosu da gerçekten güzel. İzleyince insanın alası geliyor. Videoyu aşağıda veya şurada izleyebilirsiniz. Tasarımı hoşuma gitse de ben Tag Heuer'in saat işine odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Teknolojik ürünler geçici, ama saatler (hele Carrera veya Monaco gibileri) gayet kalıcı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder