8 Mart 2011 Salı

Saat olmayı aşan saat: Konect

Bir kol saatinden ne beklersiniz? Zamanı göstermesini beklersiniz tabii ki. Tasarımcı Oliver Demangel'in tasarladığı Konect isimli saat bundan biraz daha fazlasını yapıyor. Yanında gelen Bluetooth kulaklıkları sayesinde MP3 çalıyor. Bununla da yetinmiyor, cep telefonu veya Skype üzerinden sesli görüşme yapmanızı sağlıyor. Kola takılan bir cihaz için bu özellikler bile şaşırtıcıyken Konect daha da ileri gidiyor ve bir USB belleğe dönüşüyor. Tüm bunları yaparken fırsatını bulursa saati de gösteriyor tabi. Henüz sadece tasarım aşamasında olan bu ürünü ilginç saatleri üreten Tokyoflash firması üretecekmiş, tabi eğer fikri beğenirlerse. Ben tasarımı beğendim, tanıtım videosunda (ve yandaki resimde) gayet yünlü bir kola takılı halde olmasaydı daha fazla beğenebilirdim. Her ne kadar güzel bir otomatik saatin yerini tutmasa da teknolojik saatleri sevenlerin ilgisini çekecektir. Henüz üretime geçmediği için fiyatı belli değil, ama Türkiye'ye gelmeyeceğine emin olabiliriz. Bu haberi bana yollayan Sirke'ye teşekkür ederim. Konect'in tanıtım videosunu aşağıda izleyebilirsiniz. Aşağıdaki videoyu göremiyorsanız şuraya tıklayarak videonun sayfasına gidebilirsiniz.

1 yorum: