10 Mart 2011 Perşembe

Apple kullanıcılarına pratikliği ve şıklığı birleştiren aksesuar: Combine Keyboard Tray

İş adamlarının, yöneticilerin masalarında bulunan sümenleri hatırlarsınız. Hatta "sümen altı yapmak" diye bir terimimiz bile vardır güzel Türkçe'mizde. İşte üstteki resimde gördüğünüz Combine Keyboard Tray de o sümenlere benzer bir ürün. Tamamen ceviz ağacından üretilmiş olan bu şık aksesuar bir adet Apple kablosuz klavyeye ve bir adet Apple Magic Trackpad'e ev sahipliği yapıyor. Bununla da kalmıyor, basit bir menteşemsi yatak sistemi sayesinde klavyenin ve iz pedinin bir kapak gibi kullanılmasını sağlıyor, böylece bunların altındaki gözlerde farklı şeyler saklanabiliyor. Oldukça pratik, bence güzel düşünülmüş. Masif ahşap olduğu için biraz ağır olsa da masa üstünde sorun yaratmayacaktır, bilhakis şık görünecektir. Kullanılan malzemenin ceviz olması haricinde, cila ve yapıştırıcı olarak da doğaya zararsız ürünler tercih edilmiş. Benim gibi solaklar için (ben fareyi sağla kullanıyorum ama olsun) iz pedinin solda durduğu bir modeli de var. ABD'de satış fiyatı 99$, burada bulmanız ise neredeyse imkansız. Nedense güzel şeyler buralara hiç gelmiyor.

1 yorum:

  1. Son satırda söylediğin gibi; "güzel şeyler buralara hiç gelmiyor.", bu yüzdendir ki, kendim yapıyorum :P

    YanıtlaSil