18 Eylül 2010 Cumartesi

Hızlı bilgisayar kasası isteyen?

Aslında başlıkta hızlı dedim ama bu alet o kadar da hızlı değil. Bu resimlerde gördüğünüz acaip şey aslında bir bilgisayar kasası. Daha doğrusu kasa değil, komple bir bilgisayar, çünkü içinde donanımıyla geliyor. Netbookların masaüstünde sabit duran kardeşleri olan nettop tipi bir bilgisayarla benzer özelliklere sahip olan bu kırmızı Chevrolet Camaro 50,8cm uzunluğunda. Arka tamponun altında çoğu bilgisayarda görmeye alıştığımız girişler ve çıkışlar mevcut. Ön tarafta ise açma-kapama düğmesi, DVD slotu ve bilgisayarın çalıştığını gösteren ışıklar var. Oldukça güzel tasarlanmış olsa da performansı görünümüne yakışacak seviyede değil. Tam özellik listesi belli olmasa da çift çekirdekli Intel Atom işlemci, 500GB kapasiteli sabit disk ve maksimum 8GB ram gibi çoğu nettopta gördüğümüz özelliklere sahip. İşletim sistemi olarak Microsoft Windows 7 Home Premium tercih edilmiş. Resimdeki kırmızı olsa da 8 farklı renk seçeneği mevcut. Fiyat ise sunulan donanıma göre fazlaca yüksek. Bu otomobil görünümlü bilgisayara sahip olmak için 1.240$ ödemek gerekiyor. Üstelik bu fiyata monitör dahil değil. Benim gibi bilgisayarda performansı sevenler için fazla yavaş ve pahalı olsa da sırf efsanevi bir otomobile benzemesi onu Camaro meraklılarının ilgi odağı haline getiriyor. Yine de ilginç ve yaratıcı bir tasarım olduğunu düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Marka: PCRides
    Model: Chevy Camaro
    İşlemci: Intel Atom 330 Dual-core Processor
    Görüntü Birimi: nVidia ION (Keşke 2 olsaymış)

    http://www.newegg.com/product/product.aspx?Item=N82E16856502001&AID=10440897&PID=1909457&SID=&nm_mc=AFC-C8Junction&cjsku=N82E16856502001&cm_mmc=AFC-C8Junction-_-na-_-na-_-na

    YanıtlaSil
  2. Kurşunsuz boya yazmışlar. Sanki çok önemliymiş gibi...

    YanıtlaSil
  3. Harika! Bittim tasarıma.

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu alıp eve koymaya korkarım. Ben yokken eve çocuklu misafir gelir, annem çocuğun eline oynasın diye bunu verir filan... Hem pahalı hem riskli. Uzak durmak lazım.

    YanıtlaSil