21 Temmuz 2010 Çarşamba

Ahmaklığın sınırı yok...

Bu video yeni değil, hatta çoğunuz daha önce görmüş olabilirsiniz. Şimdi bu yazıyı yazmamın sebebi, PC Labs sitesinde gördüğüm bir haber. Habere göre Harvard üniversitesi akademisyenlerinden Ethan Zuckerman zengin batı ülkelerinin (özellikle ABD'nin) vatandaşlarının diğer ülkelerdeki olaylara karşı aşırı duyarsız ve ilgisiz olduğunu söylemiş. Haberi okuduğum anda aşağıdaki video geldi aklıma. Standart Amerikalıların cahillikleri ve aptallıkları komedi filmlerinde bile bulunmayacak seviyede. Amerikan vatandaşları arasında da akıllı olanlar vardır mutlaka, ama "sokakta yürüyen" normal kişilerin bu kadar bilinçsiz olması hem beni hem güldürüyor, hem de düşündürüyor. Videoyu izleyin, eminim siz de bana katılacaksınız.


2 yorum:

  1. O kadar süre okyanusun ortasındaki ıssız! bir adada yaşasam, ben de öyle olurdum.

    U ile başlayan bir ülke adı söylüyorum: Uganda :)

    YanıtlaSil
  2. -Aç kapıyı Veysel efendi Mahmut Hoca nın emriyel Uganda Cumhurbaşkanını karşılamaya gidiyoruz...

    YanıtlaSil