27 Haziran 2010 Pazar

Evi dar olanlara harika çözümler

İtalyan tasarımcıların fikirlerini üretimlerinde kullanan Resource Furniture firmasının tanıtım videosu oldukça ilginç. Katlanan yatakları, açılan masaları hepimiz biliriz, ama böylesini ben hiç görmemiştim. Günümüzde gittikçe yaygınlaşan stüdyo daireler için bulunmaz bir nimet olan bu mobilyalar, yer sıkıntısı çekip yaşadığı eve sığamayan aileler için de pratik çözümler sunuyor. Özellikle Hong Kong, Singapur gibi yerlerin sakinlerinin (30 metrekarelik evlerde oturuyorlar) bu mobilyalara bayılacağını düşünüyorum.Reklam gibi oldu biraz, ama nasıl olsa bu firma Türkiye'ye gelmez, o yüzden sorun yok. Bakarsınız bizim mobilya üreticilerimiz de birbirlerini taklit etmekten vazgeçip böyle yaratıcı tasarımları benimserler. Videoyu izleyin, bana hak vereceksiniz. Yüklemesi biraz uzun sürüyor, ama buna değiyor. Herkese iyi seyirler...

1 yorum:

  1. Çaldım gitti.

    İmza: Girişimci Türk Mobilyacısı.

    YanıtlaSil