11 Mart 2010 Perşembe

Artık bizim de bir sokak dövüşçümüz var: Hakan'la tanışın

Daha önce söylentilere dayanarak bu haberi vermiştim, bu sefer videosuyla kesinleştiğini bildiriyorum. Capcom firmasının efsanevi dövüş oyunu Street Fighter'ın son versiyonunda bir Türk karakter yer alacak. Hakan isimli karakter fantastik takılan bir yağlı güreşçi ve Super Street Fighter 4'e eklenen son karakter. Fantastik diyorum çünkü turkuaz renginde biçimsiz bir saçı ve aynı renk bıyığı var. Garip bir kıspet giyen Hakan dövüşlerden önceki animasyonlarda yağlanarak rakibine meydan okuyor. Her ne kadar tipini ve yaptığı bazı hareketleri beğenmesem de sanal ortamdaki milli güreşçimiz Hakan'a hoşgeldin diyorum. Sanal pehlivanımızı ve yaptığı ilginç hareketleri videoda görebilirsiniz. Aslında hareketlerin hepsi kötü değil ama ben rakibini basket topu misali belinin etrafında çevirip atma hareketini fazla mizahi buldum. Keşke şöyle Osmanlı tokadı atan, pala bıyıklı karayağız bir delikanlı şeklinde yapsalardı Hakan'ı, o zaman biz de ülkecenek benimserdik sanal güreşçimizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder