19 Kasım 2009 Perşembe

OpenOffice.org 3.1.1 Türkçe nihayet indirilebilir durumda

Bir zamandır bekliyordum bunu. Açık kaynak kodlu ve tamamen ücretsiz ofis paketi OpenOffice.org'un 3.1.1 sürüm numaralı yeni versiyonu nihayet çıktı. Aslında çıkalı bayağı olmuştu ama Türkçe sürümü bir türlü bulamıyorduk. Geçtiğimiz günlerde tam umutsuzluğa kapılmışken bir link buldum, indirdim ve kurdum. Sonuçtan da memnun olunca buraya yazmaya karar verdim. OpenOffice.org web sitesinin hala önceki sürümü gösterdiğini de belirtmek isterim. Siteyi yenilemeye forsatları olmamış yani. Fazla üstlerine gitmeyelim, zamanla o da olur.

OpenOffice.org hakkında birkaç kelime söylemeden olmaz. Herkesin bildiği, alıştığı ve kullandığı MS Office programını aratmayacak kadar yetenekli, buna rağmen hem ücretsiz hem de bilgisayarı yormayan bir programdır OpenOffice. Eğer aşırı uçlarda gezmiyorsanız sizi hiçbir zaman üzmeyeceğini garanti edebilirim. OpenOffice.org hakkındaki daha önceki yazımı okumak isteyenler şuraya tıklayabilirler. Sitem ağırlıklı bir yazı yazmışım ama konumuz olan OpenOffice hakkında bilgi de vermişim. İyi etmişim. OpenOffice.org'un son sürümü olan 3.1.1 Türkçe'yi indirmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ben ciddi bir değişiklik görmedim ama bazı küçük hatalar düzeltilmiştir sanırım. 3.2 sürümü de yoldaymış ama onun Türkçe versiyonunun çıkması herhalde 2011'i bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder