15 Kasım 2009 Pazar

Bir harf eksik yazdım, dumura uğradım

Blogun gidişatından da anlaşıldığı üzere ben teknoloji meraklısı bir insanım. Hızlı hareket eden teknoloji dünyasını elimden geldiğince takip ediyorum. Günlük takip ettiğim sitelerden biri de Anandtech. Şu adresten ulaşabileceğiniz site bilgisayar donanımları konusunda makaleler, incelemeler ve testler içeriyor. Bu konuda en iyi birkaç siteden biri diyebilirim. Her gün yeni bir yazı olmasa bile sitenin içeriği çok nitelikli. Gelelim asıl bahsetmek istediğim konuya... Geçenlerde siteye girmek isterken adresi eksik yazmışım. Anandtech yerine anadtech yazdığımı geç farkettim. Siteye girdiğimde oldukça şaşırdım. Bilgisayar haberleri görmeyi beklerken dini yazılarla karşılaştım.

Site kendisini "İncil çalışmaları ve bilgisiyle ilgili mega site" olarak tanımlıyor. Hristiyanların kutsal kitabı olan İncil'i incelemişler ve ilginç kehanetler ortaya çıkartmışlar. Pek işleri güçleri olmadığını düşündüğüm bu arkadaşlara göre kıyamet yakın zamanda kopacakmış. Dünyanın sonu gelmiş. Kitapta kıyamet kopmadan önce olacak denilen herşey zaten gerçekleşmiş. Üstelik bu koşulları İncil tek tek sıralıyormuş. Her koşulun kitabın neresinde yazdığını da eklemişler. İmkanım olmadığı için bakamadım. Sitenin yalancısıyım yani. Denilene göre bizim modern yaşam olarak tanımladığımız (onaylamak veya onaylamamak kişiye bağlıdır) şey aslında bir kıyamet alametiymiş. Bir an önce sevap işlemeye başlamak lazım yani sayın okurlar. Her an kıyamet kopabilirmiş. Bana çok saçma geldi, nedense bu anlamları daha önce kimse çıkaramamış İncil'den. Herşeyin fazlası zararlıdır. İnsanlar radikal olunca mantıklarını kaybediyorlar. Siteye girip kıyamet alametlerini tam liste olarak görmek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. Dikkat edin, aklınıza sahip olun. Zira ortalıkta çok fazla kaçık var bu günlerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder