26 Mayıs 2009 Salı

Kaptanın seyir defteri - Manisa Akhisar

Bugün Afyon, Manisa ve Manisanın ilçesi Akhisar'ı ziyaret ettim. Buraların arasında en çok Akhisar'da vakit geçirdiğim için (gece de orada kalıyorum) bu ilçeyle ilgili düşüncelerimi yazacağım.
  • Akhisar sakin bir yer, öyle pek insan trafiği yok. Kamyon trafiği insan trafiğinden fazla. Doğası güzel, endüstrisi gelişmiş. Takdir ettim.
  • Kaldığım otelin internet bağlantısı rezalet. Adam her kata kablosuz erişim noktasını koymuş ama ya birileri bu bağlantıyı fena halde sömürüyor, ya da paylaştırdıkları bağlantı 56k hızında. Ben ki 28800bps bağlantıları bizzat kullandım, ondan önce 14400bps zamanını da bilirim, böyle yavaşlık görmedim. Yarım saattir MSN'e bağlanamıyorum siz düşünün gerisini. Sayfaların açılması dakikalar sürüyor. Rezalet...
  • Bu söyleyeceğim de otelle ilgili ama otelin bir kabahati yok. Odadaki tüm elektrik prizlerinin ve düğmelerinin üzerinde "220 watt" yazıyor. Artık hangi fabrika ürettiyse ona tez zamanda ürettiği şeyle ilgili bilgi edinmesini öneriyorum. Elektrik malzemesi üreten bir firmanın watt, volt, amper nedir bilmemesi hem komik hem düşündürücü.
  • Uğradığımız müşterilerden biri kendisine eski (99 model filan) bir Mercedes S320 almış ve o anda kendisini Akhisar'ın kralı ilan etmiş. Yani ruhsatı üzerine geçirdiği an onun taç giyme anı olmuş. Arabaya ilk oturuşu da tahta çıkma merasimi sayılmış. Oğulları da eski kasa (camları filmli) birer Volkswagen Bora'yla prens olmuşlar. Yani Akhisar aslında demokrasiyle değil monarşiyle yönetiliyor. Kral hazretleri de beni ve ortağımı kendisi arkadaşlarıyla geyik yaparken yarım saatten uzun süre bekletince demokrasi aşkım iyice alevlendi. Yaşasın demokrasi!
  • Afyon'da merkezde Ezogelin isminde bir lokanta (kebapçı) benden tam puan aldı. Yolunuz düşer de oralara giderseniz mutlaka uğrayın derim. Hem aperatifleri hem de ana yemekleri gerçekten lezzetli. Şişleri ve adanaları da çok yağlı değil. Eğer kusur bulmam gerekirse bir tek şunu söyleyebilirim: çiğ köfte daha acı olmalı. İnsan yediğini farketmeli ve bir süre de unutamamalı.
Şimdilik bu kadar. Umarım yarın akşam daha iyi internet bağlantısı olan bir yerde konaklarım da bu akşam yaşadığım sıkıntıları yaşamam. Eğer bu durum otelin değil de otel bağlantısını sömüren birisinin suçuysa o kişiye en içten sövgülerimi sunuyorum. Herkes kendi bağlantısını sömürsün, başkasının hakkını yemesin.

1 yorum:

  1. Hangi Şehirde olursa olsun İstanbul,İzmir,Ankara gibi büyük şehirler dışındaysa veya ilçedeyse Mercedes arabası daima kral hissiyatı veriyor abicim.Bu İş böyle.Otel in internet bağlantısı duvarlardan olabilir mi acaba bilmem ki.Kolay gelsin valla zor iş diyar diyar gezmek.

    YanıtlaSil