11 Nisan 2012 Çarşamba

Crysis 3 geliyor (mu?)

Bu satırların yazarının favori oyunlarından olan Crysis'in üçüncü bölümü piyasaya çıkmak üzere olabilir. Crysis'in yayıncısı Electronic Arts'ın online oyun mağazası Origin'de Crysis 3 için önsipariş linkleri çıktı, daha sonra da hemen kaldırıldı. Bu linklerde oyunun kapağında bulunması kuvvetle muhtemel olan yukarıdaki resim de var. Artık nano elbisenin içinde kim varsa (her bölümde bir başkası olduğuna göre üçüncü oyunda ben bile olabilirim), resimde özel bir yayla ok atarken görülüyor. Bilindiği üzere ilk iki oyunda böyle bir silah yoktu. Crysis 3'te sessizce öldürmek istediğimiz düşmanlara ok atacağız sanırım. Tabi okun uzaylılara karşı ne kadar etkili olacağı da meçhul bir konu...

Bir rivayete göre Crysis 3 tekrardan ilk oyunun geçtiği adada geçecekti, ilk iki oyunun arasındaki zaman dilimini (hani çok merak ettiğimiz ama ne olduğunu bilemediğimiz hadiseleri) anlatacakmış, ama arka planda betonarme binalar var. Görünüşe göre şehirde takılmaya devam edeceğiz. Belki de ikinci oyunun sonunda Prophet'ın haritada gösterdiği, uzaylılar tarafından istila edilmiş diğer şehirleri kurtarmaya çalışacağız. Electronic Arts ve Crysis'in yapımcısı, oyun dünyasındaki gururumuz Crytek konuyla ilgili yorum yapmamış. Zaten yapmaları da beklenmez, susup bilmezden gelmeye devam edeceklerdir. Eğer tahminlerim tutarsa bu yaz Crysis 3 oynuyor olabiliriz. Umarım güzel olur, Crysis 2 gibi çizgisel olmaz, biraz daha yaratıcı olur. Bir de şu oyun motoruna bir el atsalar, hani tankla ateş ettiğimiz cisimler bu saldırıyı çiziksiz atlatmasa, Crysis 1 gibi gerçekçi ve detaylı olsa... Çok şey mi istiyorum? Crytek'in yapabildiklerini gördükten sonra çok şey istemediğimi düşünüyorum. Daha önce yaptılar, yine yapabilirler.

3 yorum:

  1. haber heyacan verici bekleyip göreceğiz motor olarak cry engine 3 kullanılır gibime geliyor,kısa zamanda yeni bir motorla oyun yapmak mümkün olmasa gerek.ilk oyunun geçtiği yer gibi ağaçlık alanları tercih ederdim açıkçası binalardan hiç hazetmiyorum gizlilik sorun oluyor

    YanıtlaSil
  2. Nanosuite uyacak kadar kas yaptın mı bari? :D

    YanıtlaSil
  3. Gelsin gelsin hatta ben iki kişilik olsun istiyorum, birimiz nomad diğerimiz psycho ile oynarız şahane olur.

    YanıtlaSil