18 Ağustos 2011 Perşembe

Karanlıkta parlayın; hem de kabak çiçeği gibi... :)

Bisiklete binenlerin en büyük sorunu, trafikte fark edilememektir. Özellikle de gece biniyorsak, dört tekerli bir aracın üzerimizden geçmesi (Mazallah!) işten bile değil. Bunu önlemek için bazen bisikletimizin arkasına reflektör takarız, bazen de fosforlu giysiler giyeriz. Ama birileri bunu yeterli bulmamış ki, kafayı çalıştırıp gerçekten güzel bir buluşa imza atmış.

Kent Frankovich, Teksas ve Stanford Üniversitelerinden mezun olmuş bir mekanik mühendisi. İki diplomalı mühendis olmanın verdiği gazla da olsa gerek, yanına iki arkadaşını da alıp, revolights adlı bir proje geliştirmiş. Projenin detaylarını anlatmaya gerek yok; videoyu izleyince, her şey gayet net biçimde anlaşılıyor. :)

1 yorum:

  1. Bir an Lightcycle yaptılar sandım, ama değilmiş. Güzel fikir yinede, bisikletim olsa böyle birşey isterdim. Şimdilik önceliği bisiklete verdim, bisikletim olsun istiyorum. Aksesuarları sonra isteyeceğim. :)

    YanıtlaSil