2 Ağustos 2011 Salı

Kafası güzel olmak böyle birşey herhalde

Çok garip göründüğünün farkındayım. Bayan okurlarımız zaten bilir, erkek okurlar ise büyük ihtimalle biryerlerde görmüştür. Cosmopolitan diye bir dergi var. Bayanlara hitap eden bu derginin bir de erkeklere özel versiyonunu yapmışlar. Cosmo for Guys (Erkekler için Cosmo) isimli bu dergiyi insanlar tabletlerinden okuyabilsin diye de iPad uyumlu bir uygulama hazırlamışlar. Bu uygulamanın yüklendiği dört tane iPad'i birleştirip bir kask oluşturmuşlar ve hoş bir mankene giydirmişler. Manken etrafta geziniyor, iPad'lerin ön kameralarından alınan görüntüler içeride mankenin taktığı gözlüğe entegre edilen küçük ekranlarda gösteriliyor, dışarıda da mankenin kafası denk gelen iPad'in açısına uygun şekilde dört ekranda gösteriliyor. Biraz karışık oldu, biliyorum. En iyisi siz aşağıda veya şurada tanıtım videosunu izleyin, olayı daha iyi anlayabilirsiniz böylece. İzledikten sonra "Ne alaka?" diye soracaksınız, ben de cevabı baştan vereyim. Ekrana dokunulduğunda Cosmo for Guys'ın iPad uygulaması açılıyor. Reklamcılar bize "bir kadının kafasının içine girebilmek için bu dergiyi okuyun" demek istiyor. Öyleymiş yani, ben de başkasından duydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder