22 Temmuz 2011 Cuma

iPad'i iMac'e dönüştürmenin en basit (ve en ucuz) yolu: WINGStand

Yandaki resimde bir Apple kablosuz klavye ve bir iPad var. Belki dikkatinizi çekmiştir, iPad dik duruyor. İşte onun dik durmasını sağlayan şey WINGStand. Daniel Haarburger (fast food zinciri sahibi bir aileden geliyor sanırım) isimli öğrencinin geliştirdiği bu basit plastik parçası Apple Bluetooth klavyenin arka tarafına takılıyor. Üzerindeki girintilere de bir iPad (dikey veya yatay şekilde) oturtuluyor. Böylece bir tablet olan iPad kısa yoldan bir masaüstü bilgisayara dönüşüyor. Size çok basit gelebilir, hatta plastik bir mandala benzediğini düşünebilirsiniz, ama WINGStand tamamen özgün bir ürün. Beyaz olanları 20$, siyah olanları ise 30$ fiyatla satılacak. Klavyeyle birlikte almak isteyenler ise 100$ ödeyecek. Satılacak diyorum, çünlü WINGStand henüz üretime geçmemiş bir Kickstarter projesi. Eğer yeterli sipariş gelirse üretime geçilecek ve sipariş verenlere ürünleri gönderilecek. Bir iPad'im yok, Apple klavyem de maalesef kablolu, bu yüzden ben alamıyorum. Eğer kullanabilecek olsaydım alırdım, çünkü iPad masaüstünde klavyeyle çok kullanışlı olabilir. Ürün iPod Tocu veya iPhone ile de kullanılabiliyor, ama küçücük ekrana uzaktan bakarak yazmak pek pratik değil. WINGStand'in tanıtım videosunu aşağıda izleyebilirsiniz, Kıckstarter sayfasına da şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder