1 Mayıs 2011 Pazar

Doğa İçin Çal 3 - Ortaya karışık harika proje

Doğa İçin Çal projesinin üçüncü videosu yayınlandı. Ben uzundur bekliyordum, ara sıra projenin sitesini ziyaret edip bakıyordum, ama üçüncü videonun hala yapım aşamasında olduğunu görünce şaşırıyordum. Neden bu kadar uzun sürdüğünü de merak ediyordum. Meğersem öncekiler gibi tek şarkılık bir video yerine daha uzun, üç şarkılık harika bir video hazırlıyorlarmış. Video Gesi Bağları'yla başlıyor, Çemberimde Gül Oya'yla devam ediyor, Çayelinden Öteye'yle de bitiyor. Herkese göre birşeyler var yani. Bence harika olmuş, hatta harikadan da öte, muhteşem olmuş. Türkiye'nin, hatta dünyanın her tarafından gelen müzisyenler gerek sesleriyle, gerek enstrumanlarıyla kendi tarzlarında klasik türkülere can vermişler. Eğer şimdiye kadar izlemediyseniz mutlaka izleyin, kaçırmayın. Doğa İçin Çal'ın üçüncü videosu aşağıda. Videoyu göremiyorsanız şuraya, projenin önceki iki videosunu izlemek için de buraya tıklayabilirsiniz. Devamını bekliyorum, hem de bir an önce.

1 yorum: