26 Kasım 2010 Cuma

Olası şikayetler

Bu biraz farklı bir yazı, çünkü bir haber vermek yerine bir konuda siz okuyucularıma danışıyorum. Şöyle ki, an itibariyle okuduğunuz blogum ile ilgili şikayetlerinizi duymak istiyorum. İki arkadaşım blogun teknik sorunları olduğundan şikayet etti. Bir tanesi (Internet Explorer kullanıyor) sayfanın geç açıldığını söylüyor. Diğer arkadaşım ise (Google Chrome kullanıyor) sayfayı aşağı kaydırırken takılmalar yaşadığını, sistemin zorlandığını iddia ediyor. Ben bu sorunların başka okurlarım tarafından da yaşanıp yaşanmadığını bilmek istiyorum. Bu sayfayı açarken veya sayfada gezinirken herhangi bir sorunla karşılaşıyormusunuz? Eğer sorun varsa, hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz? Bunun haricinde blogla ilgili bir şikayetiniz veya öneriniz var mı? Vakit ayırıp birkaç kelimeyle de olsa aklınıza gelenleri yazarsanız düzeltmek için elimden geleni yaparım. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Şikayeti olan Hamdi Yüzbaşıyla görüşebilir. :D

    YanıtlaSil
  2. ie firefox chrome opera kullanıyorum hiçbirinde sorunla karşılaşmadım.Yani siteniz tam tıkırında işliyor benim bilgisayarlarda.tabiki burada ttnetten kaynaklanan hız düşüşlerini size mahlettmeden bunu söylüyorum.Site çok güzel nice 500. yazınızı yazmanız dileğiyle ... iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. Düşünen adam bannerındaki yazıyı küçültüp renklerini değiştirirsen daha güzel olacağını düşünüyorum.
    Bir de sayfadaki forum logosunun 3 tane olması şık durmuyor.sağ alt köşedekini üst köşedekinin yerine alıp alttaki çubuk şeklinde olanı da kaldırırsan daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. Performans sorunu yok, ama banner daha iyi olabilir. Yazılarınız harika.

    YanıtlaSil