20 Ekim 2010 Çarşamba

Tuvalete kolunu sıkıştıran adam

Teknoloji sitelerine dün akşam düşen bu haber aslında çok ta teknolojik değil. Yine de gülünç olduğu için yazmak istedim. Gülünç diyorum ama, aslında gülmemek lazım böyle şeylere. Her an herkesin başına gelebilir. Çin'in Jiangsu şehrinde yaşayan ismi belirsiz adam umumi tuvalette abdestini giderirken yanlışlıkla telefonunu klozetin içine düşürmüş. Artık sifonu mu çekmiş, yoksa almaya çalışırken telefon daha da derine mi kaçmış, bilemiyorum ama telefon adamın kolayca ulaşacağı bölümü geçmiş. Telefonunu çok seven Çinli de dayanamayıp kolunu sıvamış ve... Neyse bu kısmı geçelim, sonuca gelelim. Zavallı adamcağızın kolu klozetin içine sıkışıp kalmış. Hem de öyle sıkışmış ki, ancak itfaiyenin kurtarma ekibi klozeti parçalayarak kurtarabilmiş Çinli'nin kolunu. Kendisine geçmiş olsun diyor, bir daha ki sefere tuvalette daha dikkatli olmasını salık veriyorum. Videosu aşağıda, buradan izleyemeyenler şuraya tıklayabilir.

2 yorum:

  1. Tabiri caizse, boğazına kadar boka batmış. :)

    YanıtlaSil
  2. Telefonunda ne olduğunu çok merak ediyorum. Özel bir mesaj mı var, özel bir resim mi var, anlamadım...

    YanıtlaSil