5 Ekim 2010 Salı

Engadget'ın rekortmen yazarı

Teknoloji dünyasının nabzını tutan harika blog (benimki de harika ama şimdi karşılaştırma yapıp onu ezmeyelim) Engadget'ın yazarlarından Darren Murph "Dünyanın en çık blog yazısı yazan profesyonel blogcusu" ünvanıyla Guinness rekorlar kitabına girmiş. 29 Temmuz 2010 tarihine kadar tam 17.212 blog yazısı yazan Darren Murph bu yazıları Engadget'a bağlı üç farklı sitede (Engadget, Engadget HD ve Engadget Mobile) yazmış. Üstelik bu üç sitede yayınlanan yazılar arasında birbirinin klonu olanlar (kopyala - yapıştır) sayılmamış. Maşallah diyorum, başka da birşey diyemiyorum. Nasıl adamsa, yazdıkça yazmış... Herhalde Türkiye'den kendisine rakip çıkabilecek tek kişi PC Labs sitesinden E-80'dir, o da hareketli günlerde. Darren Murph CES 2008 fuarındayken bir gün içinde 59 yazı yazarak ne kadar hızlı olduğunu da kanıtlamış. Kendisini tebrik ediyorum, ne içiyorsa bir tane de ben istiyorum.

4 yorum:

  1. hocam bence içme yoksa biz nasıl takip ederiz yazıları bize yazık olur yani yetişemeyiz hızına hoş şimdide zar zor yetişmeye çalışıyoz :)

    YanıtlaSil
  2. Yok yahu, ne yazıyorum ki... Şöyle günde en azından 5 yazı olsa fena mı olur?

    YanıtlaSil
  3. Yav bu teknoloji sitelerinin bloga dönüşmesi hiç iyi olmadı. İt osursa haber diye yazıyorlar. Yok efendim, Intel, bilmem kaçıncı çeyrek bilançosunda yüzde bilmem kaç gerileme yaşamışmış. Yok Nvidianın CEO'su rakıyı fazla kaçırıp AMD'ye yüklenmişmiş...

    Bana ne?

    YanıtlaSil
  4. Aslında onlar zaten blogdu, sadece olayın ismi yoktu. Blog kavramı geliştikten sonra onlar da modaya uydu. İnsanlar dedikoduyu seviyor, hiç tanımadığı adamların kendileriyle hiç alakası olmayan konularda söylediği şeyleri merak ediyor.

    YanıtlaSil