31 Ağustos 2010 Salı

Olmaz demeyin, bu da oldu: Müzisyen bira

Aslında müzisyen olan biranın kendisi değil, şişesi. Siz de benim gibi eline şişeyi geçirdiği anda üfleyip boru sesi çıkaranlardansanız bu bira çok hoşunuza gidecek. Tuned Pale Ale isimli bira, daha doğrusu biranın şişesi Chris Mufalli ve Matt Braun isimli tasarımcıların ürünü. Maharet şişenin üzerindeki etikette. Etiketin üzerinde şişenin doluluk oranına göre çıkaracağı sesin notasını gösteren işaretler var. Böylece üflerken hangi notayı çıkarmak istediğinizi kendiniz belirleyebiliyorsunuz. Böyle güzel bir tasarımın üzerine Aşkın Nur Yengi'den yeni bir şişe üflemeli klip bekliyoruz. Ne de olsa kendisi bu işlerin kompetanıdır...

4 yorum:

  1. Şimdi o şişelerin içi de dolu gelirse; 6. şişeden sonra do majör gamından mi diyez nota çıkarmayı başarmazsam bana da Sirke demesinler. :D

    Zorlarsam Vivaldi'nin flüt konçertosunu bile çalabilirim; ama ses şişeden mi çıkar, yoksa başka yerden mi, orasını bilemem. :D

    YanıtlaSil
  2. Bana bir bardak si bemol versene. :)

    YanıtlaSil
  3. - Hayatım fa diyez şişemi bulamıyorum. Konsere geç kalacağım.
    - Ben onun içine zeytinyağı koyduydum ama...
    - Sıçtık!

    YanıtlaSil
  4. - Şimdi bu şişelerle lonely shepherd çalayım mı sana?
    - Adınız Gheorghe Zamfir değil mi?
    - Nereden anladın?
    - Anlarım ben...

    YanıtlaSil