19 Ağustos 2010 Perşembe

Kaçan saat Tocky

Sabahları çalar saatle mi uyanıyorsunuz? Eğer öyleyse kalkmanız gerekirken saati susturup uyumaya devam etme olayı sizin de başınıza gelmiştir. İşte bu riskten kurtulmak, uyanmayı garantilemek için Tocky isimli çalar saate (veya benimki gibi bir babaya) ihtiyacınız var. Tocky çalmaya başladığında aynı zamanda yuvarlanarak kaçıyor. Onu susturmak için önce yakalamanız gerekli. E saatin peşinde sağa sola koşturunca da uykunuz açılmış oluyor, bir daha yatağa girmiyorsunuz. Güzel fikir değil mi? Ayrıca dokunmatik ekranı var ve MP3 çalabiliyor. Benim ihtiyacım yok, babam sağolsun. İhtiyacı olanların 79$ ödemesi gerekli. Ucuz değil, ama eğlenceli.

2 yorum:

  1. Az bekle sen. Ben bu saatin sıçanını yapacam. Saatinde uyanmayanın sıfatına sıçıp kaçacak. :D

    YanıtlaSil
  2. Ben zaten böyle birşey kullansam 2 günde bozarım. Sabah çalar, sonra kaçmaya başlar, benim yakalayıp susturmam gerekirken ben gelişine dış vururum, karşı duvarda patlatırım.

    YanıtlaSil