10 Haziran 2010 Perşembe

Yeni Mad Catz oyuncu fareleri: Birisi uzay gemisi mi dedi?

Bilgisayarında oyun oynamayı sevenler için özel bilgisayar aksesuarları üreten Mad Catz (deli kediler?) firması resimlerde gördüğünüz iki adet oyuncu faresini satışa sunmuş. Biri R.A.T. 5, diğeri R.A.T.7 ismini taşıyor. Temelde oldukça benzer olan bu farelerden R.A.T.5 4000DPI çözünürlüklü bir sensör taşırken R.A.T.7'nin sensörü 5600DPI çözünürlüğe sahip. Performans konusunda hiçbir sorun yaşayacaklarını sanmıyorum, ama benim dikkatimi çeken şey görünümleri. Oyuncu faresinden çok uzay gemisine benzeyen bu aletler ele tam oturuyormuş, ayrıca özelleştirilebilir ağırlık sistemine sahip. Oyunlarda kullanılmak üzere iki fare de üzerlerinde beşer adet programlanabilir tuş barındırıyor. Bilek desteği ve değiştirilebilir ayaklar da sunulan özellikler arasında. Sağlamlık sağlamak için bu farelerde metal çerçeve kullanılmış. Böylece oyun oynarken yapılan sert hareketler sonucu fare erkenden emekli olmuyor. Bunlar haricinde hiçbir detayı belirtilmemiş olan Mad Catz farelerin tasarımına takıldım ben. Ele nasıl oturuyor, o üzerindeki ayar düğmesine benzer şeyler nedir, çok merak ediyorum. Benim kadar merak edip, bir de üzerine satın almak isteyenlere hediyeleri sırasıyla 70$ ve 100$. Tabi bu fiyatlar ABD fiyatı, bizim buralarda biraz daha tuzlu olur. Bana göre yüksek, ama bu kadar parayı bir fareye vermeye hazır pek çok insan var, biliyorum. Eğer içinizden biri alır da denerse ana da o metalik düğmelerin ne işe yaradığını söylesin, ciddi merak içerisindeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder