29 Haziran 2010 Salı

Telltale Games bir efsaneyi daha diriltiyor: Back to the Future

Bunu duyduğumda inanamadım, olamazdı, imkansız değildi, keşke olsaydı, ama yapmazlardı. Az sonra sizin de izleyeceğiniz videoyu izlemeye başladığımda böyle düşünüyordum. Videonun sonuna ulaştığımda ise mutluydum, heyecanlıydım, sabırsızdım. Hala da öyleyim aslında. Bugüne kadar adventure (macera demek istemiyorum, sonuçta her oyun bir macera) türünde pek çok oyunu bizlere sunan Telltale Games firması bilimkurgu sineması klasiklerinden Geleceğe Dönüş (Back to the Future) film serisinin oyununu yapıyormuş. Oyunlarını demek daha doğru olur aslında, çünkü Telltale Games bölüm bölüm yayımlanan oyunlar üzerinde uzman. Büyük, uzun bir oyun yapmak yerine kısa aralıklarla gelen daha kısa birkaç oyun yapıyorlar. En son oyun dünyasının büyük efsanelerinden olan Monkey Island serisini hayata döndüren firma, bu seriyi 5 ayrı oyun halinde piyasaya sürmüş ve iyi yönde eleştiriler almıştı. Guybrush Threepwood'un maceraları haricinde Telltale Games firması Wallace & Gromit's Grand Adventures, Sam & Max ve CSI gibi serilere de imza atmıştı. Geleceğe Dönüş serisi (favorilerimdendir) 3 bölüm halinde olduğundan, oyununun da 3 bölüm olarak piyasaya sürüleceğini tahmin ediyorum. Çok keyifli olacağına şimdiden eminim, hele seslendirmeyi filmin oyuncuları yaparsa... Geleceğe Dönüş serisinden sonra Telltale Games firması Jurassic Park serisini de oyunlaştıracakmış. O da çok başarılı olur mutlaka, ama benim gözümde Geleceğe Dönüş serisinin ayrı bir yeri vardır. Konuyla ilgili videoyu aşağıda izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder