7 Mayıs 2010 Cuma

Nerede beleş oraya yerleş - AppRemover

Uzun süredir burada yazılım tanıtmıyordum, çünkü özellikle dikkatimi çeken birşeye rastlayamamıştım. Tesadüfen denk geldiğim küçük bir yazılım beni uzundur rahatsız eden bir dertten kurtarınca, onu burada tanıtmaya karar verdim. Bahsettiğim yazılım AppRemover. Beni kurtardığı dert ise sistemden kaldırılamayan AdAware. Appremover sadece tek bir işi yapmaya odaklanmış: sistemden kaldırılamayan güvenlik yazılımlarının zorla kaldırılması. Güvenlik amacıyla olsa gerek, ister antivirüs olsun, ister malware - trojan tarayıcı olsun, güvenlik yazılımları sisteme fazlasıyla yayılmaya eğilimlidir. Bu tip programları sistemden tek seferde kaldırmak her zaman kolay değildir. Benim derdim de buna benzer birşeydi sayın okurlar.

Zamanında AdAware 2007 kurmuşum, o da artık düzgün çalışmaz olmuş. Bir kayıt defteri hatası yüzünden kaldıramıyorum, yenisini de kuramıyorum, kafayı yiyorum sayın okurlar. Bir şekilde dikkatimi çeken AppRemover'ı indirip denedim. Kurulum gerektirmeyen ve oldukça küçük olan (3,6MB) yazılım, kusurlu AdAware kurulumunu kısa bir taramadan sonra buldu, biraz daha uzun süren bir işlem sonucunda da kaldırdı. Ben yine de emin olamadım, "acaba yeni versiyon AdAware kursam yine kurulumda sorun yaşarmıyım?" dedim ve taze indirdiğim AdAware 8,2'yi sisteme kurdum. Hiçbir sorun yaşamadım, demek ki AppRemover başarılı olmuştu. Her gün veya her hafta işinize yaramayabilir belki, ama bilgisayarınızda güvenlik yazılımı varsa (ki zaten mutlaka olmalı), bu programcığın da elinizin altında olmasında fayda var. AppRemover'ı indirmek için şuraya tıklayarak ana sayfaya gidebilirsiniz. Yazılım tamamen ücretsiz ve kurulum gerektirmiyor. Bakarsınız sizin de bir sıkıntınızı çözer AppRemover...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder