3 Şubat 2012 Cuma

Kia'nın Adriana Lima'lı Optima reklamı - A Dream Car

Kia'nın orta sınıf sedan modeli Optima zaten çok güzel bir araba, ama bu reklamda olduğundan da güzel duruyor. Super Bowl sırasında yayınlanacak olan bu reklamda insanların rüya görmesini sağlayan bir yaratık (artık cüce mi desem, cin mi desem bilemedim) birisinin üzerine "azıcık" rüya tozu serpmeye çalışırken ayağı takılıyor ve yanlışlıkla tüm rüya tozunu tek bir adamın üzerine serpiyor. Daha sonra da o adamın rüyalarına tanık oluyoruz. Arkada 80'lerin rock grubu Mötley Crüe konser veriyor. Birileri dev bir sandviçi testereyle kesiyor. Bir yarış pisti var, tribünlerinde de bikinili kızlar tezahürat yapıyorlar. Yarış pistinde damalı bayrağı da ünlü manken Adriana Lima sallıyor. Peki Kia'nın bununla ne alakası var? Rüyayı gören adam tüm bunlar olurken harika görünen bir Kia Optima sürüyor. Açıkçası Optima'nın güzel bir araba olduğunu düşünüyorum, ama rüyalara girecek güzellikte bir araba değil. Ben şahsen rüyamda daha egzotik arabalar görmeyi tercih ederdim. Adriana Lima'lı Kia Optima reklamını aşağıda veya şurada izleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Ben genelde rüyalarımda kamyon görüyorum. Ama her seferinde devriliyor.

    YanıtlaSil