30 Mart 2011 Çarşamba

Rock FM - Eğer ben bir radyo kanalı kursaydım aynen böyle olurdu

Ben pek radyo dinlemem. Aslında çok dinlerim, ama öyle pek seçici değilimdir. Radyoyu genelde haberler sayesinde gelişmeleri öğrenmek ve maç dinlemek için kullanırım. Tabi bu birkaç hafta öncesine kadar böyleydi. Birkaç hafta önce bir maç yayınını ararken Rock FM'e denk geldim. O an başka birşeyin (maçın) peşinde olduğum için hemen dinleyemedim, ama frekansını kaydettim. Daha sonra ne menem birşey olduğunu merak edip dinlediğimde ise Rock FM'e bayıldım. Sonra da şüphelenmeye başladım. Bu adamlar benim beynimi ele geçirip fikirlerimi mi çalmışlardı? Öyle böyle değil, cidden başlıkta yazdığım gibi düşünüyorum: eğer ben bir radyo kanalı kursaydım aynen böyle olurdu. Blues'dan metale, nostaljiden yeni çıkanlara kadar gitar - bass - bateri üçlemesiyle çalınan her türlü müzik var bu kanalda. Ne zaman açarsam açayım çalan şeye gıcık olmuyorum, hatta çoğu zaman seviyorum. Üstelik öyle bodoslama, karışık şekilde de çalmıyorlar. Temalı programlar var. Mesela ünlü karikatür serisi Grup Perişan'ın çizeri Aptülika bir Blues programı yapıyor, hem de "Blues Perişan" isminde. Onun haricinde muhabbetin dibine vuran Arka Koltuk, sevilen rock şarkılarının yeniden yorumlanmış hallerinin çalındığı Cover Station ve rock tarihin seyrine ışık tutan Long Play en çok hoşuma giden programlar. Kısacası, her şey güzel olmuş. Umarım beğendiğim tüm radyo kanalları gibi Rock FM de kapanmaz. Rock FM hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız şuraya tıklayabilirsiniz, yakınlarınızda radyo varsa da 94.5 frekansını açarak veya şu dosyacığı indirip açarak (bilgisayarınızda Winamp veya VLC Player bulunması gerekiyor) bu güzel ve keyifli radyoyu dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder