11 Ocak 2011 Salı

Hem katı sabun kullanıp hem hijyenik olmak artık mümkün

Katı sabun iyidir, doğaldır, ekonomiktir, ama umumi yerlerde pek hijyenik değildir. Kullanan kişilerin ellerindeki mikroplar sabunun üzerinde yaşamaya devam edebilir. Bunun önüne geçmek için umumi yerlerde sıvı sabun kullanılır, ama o da hem pahalıdır, hem de sentetiktir. İşte bu konuda kafa yoran İsveçli tasarımcı Nathalie Staempfli katı sabunu hijyenik şekilde kullanmayı sağlayacak bir cihaz geliştirmiş. Rende sistemiyle çalışan bu cihaz her basışta katı sabunu biraz rendeleyerek parçacıkları kişinin eline boşaltıyor. Yandaki resimde gördüğünüz duvara monte edilen versiyonu haricinde bir de elde kullanılan türü var, o da masa tipi karabiber değirmenini andırıyor.   Güzel bir icat olmuş, basit mantıkla küçük bir soruna hoş bir çözüm bulunmuş. Buralarda asla görmeyecek olsak ta ben bunu beğendim.

3 yorum:

  1. Ben de beğendim faydalı bir buluş olmuş...

    YanıtlaSil
  2. peki kardesim bunu ben nerden alabilirim tamam bu varda
    tc.rasim@gmail.com buraya bana dönersen sevinirim

    YanıtlaSil
  3. bu nerde satılıyor ?

    YanıtlaSil