30 Nisan 2010 Cuma

Bugün benim doğumgünüm...

Evet, bugün 1. yılımı kutluyorum. Yazar olan ben değil tabii ki, Düşünen Adam blogu 1. yaşını kutluyor. Stil değişiklikleri geçirdi bu blog, bir yıl önce yazdıklarımla şimdi yazdıklarım arasında oldukça fark var. Yine de ruh aynı, amaç aynı. Kendi takip ettiğim güncel olayları siz okuyucularıma bildirmeye çalıştım, yazdığım yazılarda tarafsızlığa özen gösterdim ama yorumumu her zaman yazının içine kattım. Belki de en büyük özelliği bu oldu bu blogun, zaten olması gereken de budur. Haberi her yerde okuyabilirsiniz, ama bloglar yazarın yorumunu da katar haberin içine. Böylece farklı bakış açılarından görebilirsiniz zaten bildiğiniz şeyleri. Ben eskisi gibi en lüzumsuz şeyler üzerine kafa yormaya devam edeceğim, vaktim oldukça da aklımdan geçenleri bu satırlara aktaracağım. Bu blogu siz okuyucularımın da desteğiyle ayakta tutmak için elimden gelen gayreti göstereceğim. Mutlaka hatalarım olacak, bazı okurlarımla görüş farklılıklarım olacak. Yine de, ben yazdıklarımdan ve aldığım tepkilerden memnunum. Her yazdığımın hala arkasındayım, arkasında olmaya da devam edeceğim. Siz okuyucularımdan tek ricam, beğendiğiniz yazıların altına kısa da olsa bir yorum eklemeniz, bana geri bildirimde bulunmanızdır. Ancak bu şekilde bu blog daha da güzel hale gelir. Buradaki yazıları okuyarak beni yazmaya teşvik eden herkese teşekkürler.

1 yorum:

  1. Senin blogundan 2 hafta sonra ben de senden ilham alıp kendi blogumu açtım.
    Benim de blog açarak geniş kitlelere ulaşmamı sağladığın için teşekür ederim.
    1.yıl şerefine temayı değiştirmeni önerir, yayın hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil