11 Şubat 2010 Perşembe

Gidiyorum...

Evet, gerçekten gidiyorum. Büyük ihtimalle siz bu yazıyı okuduğunuzda gitmiş olacağım. Kısa bir süreliğine kraliçenin ülkesine tatile gidiyorum. Oradaki şartlara göre bloga yazmam biraz aksayabilir. Siz şimdi "zaten ne yazıyordun ki neyi aksatacaksın?" diyebilirsiniz. Siz de haklısınız ama insan her yazmaya yeltendiğinde yazacak birşey bulamıyor. Bazen de yazacak birşey geliyor aklıma ama zaman veya imkan olmuyor. Denk getirmek zor yani. Yine de söz veriyorum, bomba gibi döneceğim. Süper yazılar arka arkaya gelecek. Türkiye gündemi bu sayfadan takip edecek.

İngiltere'de hava soğuk olacak, buna hazırlıklıyım. Yağmur zaten orada hiç kesilmez. Kalın giyinip şemsiye taşımak sorunu halledecektir. Becerebilirsem Londra sakinlerine yolun hangi tarafından gidilmesi gerektiğini öğreteceğim. Dikkat ettim, çoğu tersten gidiyor. Ciddi kazalar olabilir, bu işin bir düzene sokulması lazım. Bu üstün hizmetim karşılığında kraliçe bana "Sir" ünvanı bile verebilir. Ben o ünvanı reddederim, o ayrı. Herkes hakkını helal etsin, gidip te dönmemek var. Oradan yazı yollayabilirmiyim bilmiyorum. Döndüğümde görüşmek üzere sevgili okurlarım. Hepinize iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder